reklama

Hnacia sila nemusí byť vždy pozitívna

Som na tomto blogu cca týždeň a obmedzenosť niektorých ľudí mi dáva vážne zabrať. Beriem to však ako výzvu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

V prvom záchvate po prečítaní si diskusných príspevkov prišlo "akože o čom tento píše???"

V druhom záchvate bola otázka "ktorý .... tu má na starosti nejakú kontrolu príspevkov?"

Pochopila som, že podobne ako v bežnom živote platí - čo si neurobíš sám, nemáš a šla som si dať kávu.

* * * * *

Chcem teda poprosiť tých z vás, ktorí sa nedokážete ubrániť v diskusii rozoberať syntax, slovosled, zvratné zámená a podobné gramatické a štylistické prvky, aby ste si založili vlastný blog a realizovali svoje gramatické okienko tam. Je mi ľúto, že ste snili o kariére učiteľa slovenčiny a dnes sedíte frustrovaní v nejakej kancelárii meter krát meter v práci, ktorú nenávidíte, ale neliečite si svoje komplexy spamovaním v diskusii článkov iných.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tí menej sčítaní provokatéri by si mali aspoň vygúgliť slovo "diskusia" nech sa zbytočne nestrápňujú.

A tí, ktorí si myslia, že majú právo robiť korektúry na základe maturity alebo nejakého titulu - ak by tomu tak bolo, niekto by vás o to požiadal a možno vám za to aj zaplatil. Ja to ale nie som.

Ak sa neviete vymaniť z niečoho, čo ste sa naučili na základnej či strednej škole, je mi vás úprimne ľúto. Na druhej strane to tiež niečo svedčí o vašom vývojovom stupni. Ak by sa vždy všetci držali striktne pravidiel, nikdy by nevzniklo nič unikátne.

No a v neposlednom rade k sprostredkovaniu - téme, ktorá vyvoláva nevraživosť a dokonca podnecuje k agresívnejším príspevkom až osočovaniu. Ak si myslíte, že za mnou nikdy neprišiel nejaký sprostredkovateľ a neuzavrel mi nejakú absurditu, ktorá ma vo výsledku stála tisíce (najskôr korún, potom eur), ste na omyle. :D 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sama som si tým prešla, dokonca niekoľko krát! V tomto blogu nič nepredávam, nič neponúkam ani si nerobím reklamu. Píšem len o vlastných skúsenostiach a o tom, ako svoju prácu robím ja.

Možno to niekto obmedzený nedokáže pochopiť, ale blog som založila len preto, že ma baví písať - a písať vlastným štýlom, vymýšľať si vlastné slová a neriadiť sa striktne šedým priemerom. Aj preto v mojich článkoch nie sú tabuľky, štatistiky, porovnania či odkazy na predajné stránky, reklamy alebo kontaktné údaje. Rozprávam príbehy ľudí, ktoré môžu pomôcť v praxi každému.

Ak však máte obmedzený predpojatý prístup alá "kôň s klapkami na očiach" - cválajte ďalej, ani sa nezastavujte a proste na môj blog nechoďte - ja vás tu nechcem.

Andrea Nováková

Andrea Nováková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Andrea, mám 28 a podnikám ako finančný sprostredkovateľ. Svoju prácu milujem, pretože ľuďom zlepšuje životy a tak som sa rozhodla podeliť sa so svojimi skúsenosťami a znalosťami aj touto formou :) Zoznam autorových rubrík:  neznášame sprostredkovateľovmišmašz praxezo života

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu